avatar Ten blog rowerowy prowadzi misia3 z miasteczka Tczew. Mam przejechane 1147.10 kilometrów w tym 144.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy misia3.bikestats.pl
  • Sprzęt biedronka

sobotnia wycieczka po Żuławach

Sobota, 27 października 2012 · dodano: 27.10.2012 | Komentarze 12

Dzisiejsza sobota nie zapowiadała się tak przyjemnie. W planach było jak to zwykle w sobotę bywa sprzątanko mieszkania, obiadek itp zajęcia domowe. Jednak dzięki Asi "Nefre" i Wiesiowi tę sobotę sędziliśmy zupełnie beztrosko... na długiej ( oczywiście jak dla nas) wycieczki po Żuławach. Celem naszym była miejscowośc Cyganek a tam zwiedzenie Domu Podcieniowego i Cmentarza 11 wsi. Uczestnikami naszej wyprawy były Asia "Nefre" , Ania "Foxy", Dorota "Fruzia", Wiesiu, Jarek, Marek, Marek no i moja skromna osoba:)))W ósemkę pomknęliśmy do Nowego Stawu, gdzie spotkaliśmy grupę rowerzystów z Malborka.Tam tez była w cukierni gorąca kawka i ciacho... a następnie pożegnaliśmy Jarka, który pojechał do Elblaga. My natomiast skierowaliśmy się do Nowego Dworu Gdańskiego a następnie do miejscowości Cyganek, gdzie dzięki uprzejmości właściciela mogliśmy zobaczyc nieudostępniane jeszcze dla turystów wnętrze starego, zabytkowego Domu Podcieniowego oraz Cmentarz 10 wsi. Powrotna droga przerwana była posiłkiem w McDONALD'S ..no i niezbyt chlubną przygodą ze zmiana dętki w rowerze Marka. Dzisiejszą sobotę uważam za bardzo udaną:)) Dziękuję wszystkim uczestnikom naszej wycieczki za miłe towarzystwo ***

nasze mosty tczewskie... © misia3

jesienne spojrzenie na nasze tczewskie mosty, tuż przed wyjazdem:)

uczestnicy wycieczki jadą na miejsce zbiórki... © misia3

...jadą już nasi rowerzyści:))))

tuz przed wyjazdem... © misia3

spotkanie uczestników wycieczki przy mostach... Asia, Dorota, Ania, Marek, Wiesiu, Jarek Marek i ja:)) za chwilkę ruszamy...

odpoczynek w drodze... © misia3

krótki odpoczynek... pogoda super...bez wiatru na Żuławach, to rewelacja. Jednak miałam na początku naszej wycieczki chwile zwątpienia... no bo palce u rąk, pomimo rękawiczek miałam jak lodowe sople... no i też odrobinkę odczuwałam zimno w palce od stóp... zmarźluch jeden ze mnie:)) ale na szczęście w pobliskim sklepiku kupiłam rękawiczki... i juz było ok:)) mogłam dalej ruszac z wszystkimi.

"Ołówek" w Nowym Stawie © misia3

W Nowym Stawie w oczekiwaniu na spotkanie z malborskimi rowerzystami zwiedziliśmy Galerię Żuławską w odrestaurowanym budynku po poewangelickim kościele

" Ołówek" obecnie Galeria Żuławska © misia3

Fruzia, Asia i Nefre w Galerii Żuławskiej © misia3

dziewczyny oglądają Galerię ... z góry:))))))

na kawce i ciasteczku:)) © misia3

...w cukierni na ryneczku w Nowym Stawie... na ciachu i kawce...oczekujemy na spotkanie z rowerzystami z Malborka:))

juz po kawce... © misia3

i już po kawce:)) można dalej ruszac:))

spotkanie z rowerzystami z Malborka © misia3

Spotkanie z grupą malborskich rowerzystów :)))

jesienne barwy... © misia3

podczas dalszej drogi podziwialiśmy przepiękne, jesienne barwy...

w drodze... © misia3

Ania zdradziła nam tajne skróty z Nowego Stawu do Nowego Dworu Gdańskiego... super dróżka:)) przyjemnie się jechało, podziwiając piękno żuławskiej przyrody

url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,334898,cyganek-dom-podcieniony.html]
cyganek... Dom Podcieniony © misia3
[/url]

miejscowośc Cyganek... znajduje się tam Dom Podcieniowy... piękny, stary zabytek...

:))) © misia3

zwiedzanie wnętrza Domu Podcienionego © misia3

dzięki uprzejmości właściciela tego zabytkowego domu, udało nam sie zobaczyc jego wnętrze

Asia przy pięknym ,zabytkowym piecu... © misia3

Asia podziwia ten stary, przepiekny piec...

Ania na hamaku:))) © misia3

Ania odpoczywa na hamaczku:)))

przerwa na kanapkę:))) © misia3

w MC zatrzymaliśmy się na małe "co nie co:)))

powrót do Tczewa... © misia3

widok z Mostu Lisewskiego na Tczew... nasz powrót przeciągnął się, z powodu awarii dętki w rowerze Marka...

fruzia
| 13:59 środa, 31 października 2012 | linkuj Było miło .... do następnej wycieczki a może ogniska ;)
sikorski33
| 07:47 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj Fotki śliczne:)
Nefre
| 20:51 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Fajne foteczki:)))
misia3
| 19:47 niedziela, 28 października 2012 | linkuj masz rację Marku:)) dziękuję:))
sikorski33
| 16:27 niedziela, 28 października 2012 | linkuj To był cmentarz 11 wsi.
misia3
| 11:41 niedziela, 28 października 2012 | linkuj do "miklos" :)) tak... fotki wstawię jak znajdę chwilkę:)) pozdr:))
mklos
| 08:34 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Fajna wycieczka. Zdjęcia jakieś będą?
sikorski33
| 22:52 sobota, 27 października 2012 | linkuj Ja też jechałem i się fajnie bawiłem. Dziękuję za wspólne kręcenie:))
rowerzystka
| 22:49 sobota, 27 października 2012 | linkuj W dobrym towarzystwie akie wycieczki to sama przyjemność :))
misia3
| 20:23 sobota, 27 października 2012 | linkuj masz rację Asiu:)) w miłym towarzystwie nie odczuwa się przejechanym kilosków:)) jeszcze raz dziękuje****
arturbike
| 20:04 sobota, 27 października 2012 | linkuj Następnym razem jak będziesz się zapuszczać w nasze okolice to dawaj cynę, podskoczymy w parę osób i wspólnie się przejedziemy :-)
pozdrower
artur
Nefre
| 19:57 sobota, 27 października 2012 | linkuj Było super!!! Wogóle nie czuję tych km - to chyba dzięki towarzystwu:))) Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eonie