avatar Ten blog rowerowy prowadzi misia3 z miasteczka Tczew. Mam przejechane 1147.10 kilometrów w tym 144.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy misia3.bikestats.pl
  • Sprzęt biedronka

rowerowa sobota...

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 21.07.2012 | Komentarze 7

Trasa dzisiejszej wycieczki miała wyglądac zupełnie inaczej:) Razem z Asią ,,Nefre" , Wieśkiem, Markiem, Markiem no i rowerzystami ze Starogardu Gdańskiego mięliśmy pojechac do Malborka. Jednak plany nasze zmieniły się. Nie dojechali rowerzyści ze Starogardu Gdańskiego a my postanowiliśmy ruszyc w innym kierunku. Asia, Wiesiu i Marek postanowili pojechac do Osieka..a ja z Markiem stażem rowerowym i kondycją słabsi, zdecydowaliśmy się na krótszy odcinek. Na Górkach dołączyliśmy do grupy Asi...i razem dojechaliśmy do Borkowa. Tam też odszukaliśmy słynny Dąb Napoleona, a potem nasze drogi rozjechały się. Asia ze swoją grupą pojechała w kierunku Skórcza i Osieka..a ja z Markiem udaliśmy się przez Morzeszczyn do Gniewa. Tam tez trafiliśmy do znajomych na świeżutkie ciacho i kawkę..Przy miłej pogawędce odpoczęliśmy i potem dalej ruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Do Tczewa jechaliśmy przez Wielkie Walichnowy, Małą Słońcę i Gorzędziej. Dzień minął bardzo sympatycznie. Asi , Wiesiowi i Markowi dziękujemy za miłe towarzystwo.

/customize_widget

Asia "Nefre" i Marek w drodze na spotkanie... © misia3

Asia "Nefre" i Marek dojeżdzają na spotkanie...

Wiesiu w drodze na spotkanie... © misia3

Wiesiek dojeżdża na spotkanie...

domek Kociewski... © misia3

Asia zwróciła nasza uwagę na Zabytkowy Dom Kociewski...

wytyczanie dalszych tras... © misia3

uczestnicy wycieczki wytyczają plan dalszej podróży...

w tle Górka Papieska... © misia3

na tle Górki Papieskiej...

ślimaczek... © misia3

czyżby ślimaczek był miłośnikiem kwiatków? :))

Asia przy Dębie Napoleona © misia3

Asia "Nefre" przy słynnym ponad 300-letnim Dębie Naoleona...

Jak głosi legenda pod tym dębem Napoleon Bonaparte odpoczywał po walce z wojskami pruskimi.W czerwcu 2009 r.dąb ten został przewrócony przez wichurę.

Marek na tle Dębu Napoleona © misia3

Marek przy słynnym Dębie Napoleona

przy Dębie Napoleona © misia3

ja też chciałam z bliska obejrzec ten dąb...

uczestnicy naszej wycieczki... © misia3

na rozstaju dróg:)) tutaj rozstaliśmy się z Asią, Wieśkiem i Markiem. My pojechaliśmy w stronę Morzeszczyna....natomiast grupa Asi w kierunku Skórcza...

Morzeszczyn © misia3

park w Morzeszczynie...

Morzeszczyn...rzeka Jonka © misia3

rzeka Jonka... wije się przez Morzeszczyn...

Kościół w Rzerzęcinie... © misia3

Kosciółek na wzgórzu...Rzerzęcin...

rumiankowo... © misia3

sezon rumiankowy... to było ostatnie zdjęcie zrobione moim aparatem..potem czarno..bateria padła. Okazało się, że zapasowa bateria też nie była doładowana:(( następne fotki z Gniewu i dalszej trasy już robiłam komórką..nie wiem jakiej będą jakości...

a teraz dwa zdjęcia zrobione moja komóreczką:)) coś tam wyszło:)

zamek w Gniewie © misia3

zamek w Gniewie

mały kościółek © misia3

przydrożny, malutki kościółek...

rowerzystka
| 05:18 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Zdjęcia bardzo ładne. A co do fotek robionych komórką to większość zdjęć tak robię
Mania
| 08:52 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj extra Bogusiu tez marzę aby pojechac dalej...zdjecia fajowe jak zawsze:)
daro
| 21:08 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Gratuluję fajnej wycieczki, no i te ujęcia przyrodnicze, bardzo mi się podobają. Niestety, mieliśmy na wieczór z żoną już inne plany, pewnie bym się z wami też wybrał.
Pozdrawiam :)))
Darek
mklos
| 17:56 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Fajna wycieczka, często jeżdżę tą trasą.
sikorski33
| 08:46 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Było bardzo fajnie:))
Pozdrawiam
Nefre
| 19:47 sobota, 21 lipca 2012 | linkuj Kawałek przejechaliśmy razem, ale jak było sympatycznie:))), no i my dzisiaj pobiliśmy swój rekord kilometrowy... Do Osieka nie dojachalismy, zmienilismy plany przez moje szukanie zabytków.... następnym razem dojedziemy...Pozdrawiamy
Iwa
| 19:37 sobota, 21 lipca 2012 | linkuj W Głuchym mijałam z koleżanką wielką grupę rowerzystów, a w zasadzie "porozrywany peleton" machaliśmy sobie. Tak sobie pomyślałam, że może zobacze znajome osoby ale nikogo nie rozpoznałam. Może nas ktoś widział? :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczet